En framtid

Tiden går verkligen fort och det är som alla vuxna säger " ju äldre du blir ju snabbare går tiden" och det kan jag verkligen hålla med om! Den 4 november 2011 startades denna blogg och i arkivet finns det bara från 2013 då jag raderat inlägg och bloggat från & till i perioder, men nu är jag verkligen flitigt igång! 
 
Mycket har hänt under åren och jag är verkligen inte samma tjej som då, förändrats på många sätt & vis. Helt otroligt att jag står här idag och att jag klarat mig så pass bra trots alla problem i mitt liv. Jag har växt och mognat så enormt, även om mitt liv fortfarande är väldigt mörkt och har en hel del kvar att gå igenom så känns det ändå som att jag kan se en framtid.

Det är bara att fortsätta framåt, göra misstag, lära sig, ramla och resa sig. 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback