Finally friday

Hi!

Precis kommit hem & är gööör trött, haft en lugn dag men endast 2 lektioner då den 3 skulle vara Ma men jag hade redan gjort klart alla uppgifter förra lektionen, duktig!! ;) Är fortfarande sjuk så ska ha en mysig hemma kväll, kolla serier, skissa på tatuering & fixa lite skoluppgifter. Imorgon ska jag eventuellt dra in till DM.Retro för lite shopping med Lisa & Sara. :D

Överträffade mig själv idag, har sagt att jag aldrig kommer att gå i mjukisbyxor till skolan osv MEN idag när hela kroppen värkte och jag var on a bad mood så drog jag på mig mjukisbyxor till skolan.. OMG, förkännar en första sida i skvallertidningen, haha. Nej men seriööst jag i mjukisbyxor, gash tror jag dör men skööönt var det!

Nu ska jag ta vara på denna mysiga fredag och pussa på mina djur, kram. ♥

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback