Jag vet inte hur jag gör men jag gör det bara

Slagen & sparkad, precis vad jag har blivit.. Vad ska jag göra? Just nu kan jag absolut inte göra någonting och det är det sjukaste. Jag känner så mycket ilska samtidigt som jag är totalt nedbruten över situationen och allt som är, hur jag lever och på saker jag tvingas se & vara med om. Jag är äcklad, psykiskt totalt nedbruten- Jag hatar mitt liv. 
Men oavsett hur mycket jag hatar det så kämpar jag på varenda jävla dag, är positiv och ser framåt. Jag skrattar i skolan, ler och försöker göra mitt bästa samtidigt som jag försöker kontrollera mina känslor och leva med problemen och även att försöka blunda för allt annat som frestar.. Att bara ta dem där tabletterna, dricka mig stup full, röka gräset eller ta den där sprutan- Bara försvinna från allt. Jag skulle kunna vända mig till det men jag väljer att fortsätta försöka och se en framtid, blicka framåt. 

Jag tänkte innan jag publicerade detta om jag verkligen skulle göra det, men varför inte? Jag söker inte medkänsla, jag vill få människor att öppna ögonen. I dagens samhälle ska allt tystas ner, dels är det för att människorna skäms men också för att dem inte vill att folk se dem med andra ögon. Jag tycker det är så otroligt fel, ingen har rätt att göra någon annan illa varken psykiskt eller fysiskt. Jag kommer göra uppror i samhället, trött på hur folk ska behöva gömma sig, behöva tystas ner, det är förjävligt. 

Jag har inte bloggat för att jag har mått så otroligt dåligt och varit riktigt trött, jag jobbade hela dagen på skansen igår vilket var väldigt roligt och fick mig både på andra tankar och på ett glatt humör! Jag älskar dem stunder när man bara skrattar och skrattar tills magen värker tillsammans med vännerna, det är lycka för mig. 

Nu ska jag plugga och sedan sova, om några timmar har tårarna slutat rinna och vaknar jag glad igen & med ny positiv energi- Stay strong! / Em
 
581345_557619890925865_1104048228_n_large20120725-020824_large1364162604515769_large


Finns alltid om det är något! <3

2013-04-11 · 20:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback