Out of sight, out of mind

Jag är så otroligt trött fast jag mår ändå bra, känner mig konstig pga febern. Jag hostar blod, har ont i näsan, i huvudet och allt, inte roligt men så fort jag blivit frisk börjar jag med dem där vitaminerna och allt vad som läkarna tycker är bra. Förövrigt har jag haft en bra dag trots att jag är sjuk & den är inte slut än! ;) Kommit på helt andra tankar idag vilket är så otroligt sköööönt, nu ska jag bara ta det lugnt och kolla på PLL. Egentligen känner jag för en löparrunda eller ett styrkepass men jag vet att om jag gör de kommer jag bli sämre så håller mig till annat tills på måndag. :D Det är svårt att komma på något att skriva just nu, kommer inte på något bra sätt att formulera mig så jag väntar & så önskar jag er alla en trevlig lördag! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback