Sommaren 2012

Gud vad jag längtar till sommaren, sena utekvällar, festivaler, kryssningar, fester, event, skönare kläder och grillningar!! Tänker tillbaka på 2012 och jösses finns en del fina minnen bland all skit..

Alla sena kvällar jag var ute med skönt folk och spelade fotboll, kryssningen då jag träffade ett hårdrocks band som jag festade en kväll med och som sedan gav mig VIP till deras konsert i Göteborg på metaltown och den inhyrda äldre gitarist killen  från Kanada som alla trodde gjort något dumt fast vi bara ville ha lite kul men sedan visade sig vara knarkare, YOLO den kvällen alltså haha. När jag blev förföljd i 3 dagar av en äldre man, creepy! När jag stack från stan 3.00 på natten och fick folk på mig, aldrig mer ensam. Sommarkärleken, glädjen, spårandet, festandet, rökandet. Kvällarna när man gled runt med vännerna, hängde under bron med pipan och bara snackade bort timmar.  När man hoppade in i en bil med en onykter förare och vänner då man höll på att krascha och inte förstod bättre eller dem där dagarna då man sov ute med vännerna på bänkar för att man missat sista tåget.. - tur att man växt till sig och mognat på många sätt, skaffat sig lite sunt förnuft & tagit sig i kragen. Men jag tycker ungdomen är fin med lite misstag och snedsteg här och var, det är de som får en att växa ännu mer!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback