Stay strong

Helt körd, idag svartande allt pga en enda person. Imorgon ska lappen om förberedelserna till nationella provet in, alltså förberedelserna till talet jag ska hålla på tisdag MEN jag har inte skrivit något alls. Suttit i timmar & försökt komma på vad jag ska skriva om men det är tomt i huvudet och jag är inte alls på humör. Rummet är kaos, jag har inte ens börjat på något tal.. Det här är inte alls likt mig, brukar alltid ha fantasi men inte idag när man behöver den som mest, suck! Vill verkligen inte till skolan imorgon, men måste lämna förberedelse lappen för annars får jag inte göra första delen på nationella, fan fan fan. Får försöka komma på någon lösning ikväll, paaaaniiik. 

Men det är bara att samla på sig ny positiv energi och ta tag i situationen, ska inte låta människan förstöra något mer i mitt liv. Ska nu ta lite sömn & se om jag kommer på något imorgon bitti till mitt tal, håller tummarna. Pepp pepp pepp! 
 
Tumblr_ml9a1i3gdf1s823gco1_500_large


Hej :)

Kolla din mail

Nicole

2013-04-15 · 21:52:02

Kan ha hamnat bland spam :)

2013-04-16 · 11:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback