Ägnar kvällen åt godingarna

 
- I'm not going to change the way I look or the way I feel to conform to anything. I've always been a freak. So I've been a freak all my life and I have to live with that, you know. I'm one of those people.
 

Hello, under dagen har jag fixat mig & tagit en tripp till min kära by Bålsta för att handla lite nödvändigheter så man överlever här i skogen. ;) Blev lite människo mat, hundmat, ny kattlåda till Sotis, lite leksaker till djuren mm..  
Jag erbjöds festande ikväll vilket låg på toppen ett tag men sedan var de som om blixten slog ned i mitt huvud och jag ändrade mig. Ägnar kvällen till att plugga & lyssna på godingarna John Lennon och Tomas Dileva!! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback