Flipp eller flopp? Gårdagen

 


Well hello.. har tänkt uppdatera er men annat har kommit i krokarna. Gårdagen blev i allafall super mysig då jag bjöd med mina giiirls på en förhandsvisning inne på Stureplan. Flipp eller flopp? Enligt mig blev det flippflopp- alltså sådär… Men filmen var rolig och att spendera tid med vännerna betyder allt då jag sällan påsistone pallrat mig ut.


Vi gick även inne i Sturegallerian, snygga kläder men goosh vilka snobbar till människor.. På tunnelbanan påväg hem såg vi även D.Paris som satt snett bakom oss, hihi han var bussy med sin phone annars hade jag nog gått fram och pratat med honom. 


Han är ju för skööön, han medverkade i samma program som min ”syssling”- min mammas kusins dotter Paulina. 

Har så mycket jag vill skvallra om & berätta men får ta det senare, se ya! <3




 
 


vrf ta bort alla inlägg? :p

2013-03-21 · 20:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback