Fredagsbarn

Vaknade nyss väldigt irriterad, jag är ju en sådan som tänker på allt i minsta detalj & så har jag legat och tänkt på en konversation som skrevs igår &  ibland undrar jag verkligen hur folk resonerar.. Lite roligt faktiskt, jag vet alldeles för mycket om deras liv som dem inte ens vet att jag vet, tur att jag är rätt snäll person för om deras saker hade kommit ut så hade de blivit ett helvete. Jag förstår inte själv hur jag kan gå och hålla inne så mycket trots deras skit som dem slänger på andra!! Det finns ingen rättvisa men ändå så kommer dem väl förhoppningsvis förstå det själva i framtiden när drogerna & alkoholen tagit över deras liv totalt. Sorligt men sant.

Men nu ska jag äta lite frukost, ett kokt ägg & ett glas vatten och sedan dra till GK och ta en löparrunda, se ya! :D
 


Bild från dagen då förhandsvisningen av Croodarna var som jag bjöd med 
tjejerna på, sjukt rolig film! ;)


 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback