gooodmorniiing



Morning, solen skiner på kor & kaniner.. haha lixom vaa?! Något som en gammal  pedagogisk lärare alltid sa när solen sken som jag hade när jag var yngre.

Hur som helst, lat lat lat.. sitter här i min säng med magen tom och rastlös fast jag har sissådääär 100 saker att göra, typical E. Klev upp vid 9 och tog min vovve på en solig promenad och sedan gick jag i säng igen, varför?! Jo, för att hela natten var det liv huset. Hög musik, skratt och massa snack, själv gick jag i säng 12 men vaknade vid 3 av allt ojud som gett mig huvudvärk och sedan har jag legat vaken från och till och hoppats på att dem skulle lägga sig vilket dem gjorde vid..... 6?!?!

Nåja, ska ta tag i denna lördag och hoppa in i duschen & fixa smoothie och svara på frågestunden, tjao. ;)




Hej, allt bra? Jätte fin blogg du har! :) Det skulle vara jätte snällt om du ville kika in på min blogg, jag skriver en del om min vardag och mina kompisar och idag skrev jag en del saningar om mig själv. Det finns mkt mer som tips/tävlingar så hoppas vi ses på min blogg kram! :)

2013-03-23 · 17:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback