Inför lovet & annat blaj


 
Fixat a lot o stuff- morgon dagens outfit är klar, tömt väskan & fixat bra vänte låtar tills imorgon då jag och tjejerna ska köa?! Börjar skolan 9.40 och har en redovisning och sedan drar vi ...:D Yes är inte ens nervös, med det borde jag vara eftersom jag inte tränat eller förberett mig men en spontare funkar de med. Jag menar jag vet vad jag ska prata om, gjorde klart allt idag och det är ganska simpelt så förhoppningsvis inga problem. 

Som ni märker, jag har börjat röra om rejält i kryttan & fokuserar på annat men efter lovet då jäklar, de sista veckorna, paaaang booom- PLUGG & PLANERING!  Samtidigt som jag på lovet ska gå på galna fester, umgås med vänner, träääääna, gå på intervju och allt möjligt så ska jag även ägna tid åt studierna, ska ha 2 hemma plugg dagar då jag ska fokusera på:

*Fixa sv grejer inför nationella+ bokrecention 
*Träna eng inför nationella, min lärare tror typ att jag är stum haha.. 
*Plugga MA min fina älskade fiende som jag verkligen vill komma nära
*Göra 2 st sällskaps uppgifter 

Ja ni märker ju, finns en del att pyssla med. ;) Nåja ska nu fixa en sak med kameran som ska med imorgon & sedan blir det sängen, har ju som sagt sovmorgon i morgon men lovat syrran att göra gooo frukost till henne imorgon + att jag vill slippa stressa så tidigt blir det ändå, natti. ♥ 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback