Inga bakslag, inga stop

Godmorning, har inte uppdaterat så mycket men försökt fokusera på skolan. Har även varit sjuk länge men äntligen nästan frisk, jag sa att jag skulle börja träna igen men fick bakslag & kände mig sämre igen så jag bestämde att jag skulle vänta ytterligare så jag verkligen blir 100% och kan börja träna utan förkylning och stopp. Det är ju faktiskt farligt att träna när man är sjuk, men nu när jag börjar känna mig på topp så börjar tränigen på måndag igen- ÄNTLIGEN. Haft en del ångest dessa 2 veckor, men på måndag dags att köra igen, lovely!!

Inga bakslag, inga stopp- känner mig som en ny människa, haha. Ska nu ta en lång promis med vovven och därefter fixa mig för denna härliga, soliga lördag! 

 
 Tumblr_mik2xvdfug1s6nfyho1_1280_large


Nu är vinnarna av Veckans favorit utsedda! Kika in hos oss och se ifall det var du som vann, om inte.. Anmäl dig igen! :D

2013-03-16 · 12:38:36

härligt!

2013-03-17 · 09:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback