Krigare



Hey guys! Sov endast 4 timmar inatt, suck (skolarbeten).. Men trots de så har jag varit pigg, glad och dagen har flyttit på bra! Haft mycket roliga vikarier idag, dog nästan av skratt tillsammans med Sara under idrotten.. haha. Härligt att se att vi människor är så olika och charmiga på våra egna sätt, kom ihåg du är unik precis som du är. 

Mycket har rubbat min balans i huvudet idag, både bra och dåliga- känner mig mest förvirrad men ändå så har jag något pirr i magen, hmm.. ;) I mitt huvud har jag härliga planer, en plan som ska utvecklas till ett projekt som sedan ska utvecklas till.. det får ni veta senare, hemlighetsfull som vanligt. 

Tror detta år kan bli riktigt grymt, även om jag inte är så välmående så tänker jag inte låta det förstöra resten av mitt liv. Tänker le åt livet som jag är så tacksam att jag har, tänker skratta bort alla mindre trevliga och falska människor i min omgivning. Jag tänker sprida massor av pepp, glädje, ett bländande leende och mycket skratt, alla mår bäst så. 

Det finns så mycket jag vill göra, utforska, dela med mig av- Inte bara min story utan så mycket mer. Jag vill klara av så mycket som möjligt och bara leeeeva MEN ett steg i taget, realistiska mål. Lilla tösen jag, går på en tunn tunn lina och jag vet hur lätt jag kan falla. Det gäller att finna en bra balans och lära känna sig själv och inte pressa sig för hårt som jag lätt kan göra. Som sagt ett steg i taget, ska inte ha förbråttom- På ett eller annat sett så kommer det bli något bra ut av allt, mitt liv, min vardag. Jag ska göra mitt bästa, ska ta mig igenom detta på ett eller annat sett.. ENSAM MEN STARK. 





var gärna med i veckans favorit hos oss!
Direktlänk: http://sicktwisted.blogg.se/2013/march/veckans-favorit.html

2013-03-12 · 22:08:03

fin outfit! :)

2013-03-17 · 12:39:22

Super snygg outfit :)

2013-03-17 · 18:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback