Mer om gårdagen ---->

Hej på er, dåligt med bloggning men dagarna går så fort & tiden bara rinner iväg.. Hoppas allt är bra med er readers! Jag mår bra, är dock sliten från igår & påväg att bli sjuk men solen skiner och jag är peppad på den riktiga våren och sommaren!!
 
Igår var jag & mina vänner på Dennis butiksinvigning, helt galet hur lång kö det var.. Vi stod i 7 timmar utanför affären för att komma bland dem första vilket vi gjorde, men jösses vad kallt de var. Jag köpte ett par shorts & vi fick en varsin fullproppad goodiebag, lyckad dag/ kväll, vi tog oss igenom timmarna med skratt och en hel del snack som ni fattar, SJU TIMMAR. ;)

På plats befann sig såklart Dennis, men även bloggaren Nicky, Annica & Marcelo från big brother och massa andra. Alla var verkligen hur trevliga som helst, verkligen fint bemötande. :D

* Dennis var hur snygg som helst, hehe
* Annica var verkligen trevlig & pratglad
* Alla kläder var snygga men dock överpris på mycket men nåja det funkar för dem & vi kunder köper iaf
* Riktigt fina goodiebags som ni kan se på bilden nedanför ------>

PS. Lite lagom sliten & kall på bilderna? ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback