PÅSKLOV

Idag har jag fått ett bra besked & ett mindre bra, denna dagen kommer allt jämna ut sig som de verkar, sköönt! Men ändå jag är besviken och ledsen för ena beskedet de är något som rör skolan och ni som följt mig, känner mig osv vet ju hur jag resonerar när det gäller skolan men nu på sistone eller snarare sen jag slutade 9:an och har mitt liv vänds upp och ner & skakats rejält, allting i min närhet har fallit djupare än någonsin och jag har fallit ur balans. 

Men nu är det påsklov och ska bara fokusera framåt, plocka fram allting positvit- Jag fick ju även veta något bra idag, ( mer om beskeden återkommer jag till i ett annat inlägg senare. ) Hur som helst, detta lov ska jag ha roligt, njuta, umgås med vänner, gå på partaj och vice versa. 

Det är bara att samla på sig energi och ta fram den drivna, ambitiösa lilla E igen- var hon nu tagit vägen? 
Tur att jag fortfarande har kvar mina positiva sidor, haha. ;)

Nej men nu ska jag ta tag i 3 inlämningar och sedan njuta av första kvällen på mitt påsklov och vad kan inte vara bättre med att ta ikapp PLL? :D Vi hörs! 

Ps. Fick en fråga förut om hur jag fixade så att jag får mitt hår så lockigt (afro) som på bilderna och svaret på frågan; jag sover i flättor så nu vet du/ ni. 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback