+poäng

Jag är på min andra så kallade måltid i dag ( lunch ), överraska mig själv med att göra omelett för första gången i mitt liv. Så enkelt; sitter här nu med en liten tallrik med en omelett bit med grekisk yoqurt ihop blandat med frysta blåbär och hallon, samt ett glas vatten!! +poäng till mig. 

Maten är helt okej, blåbären är inte så goda men imorgon kör jag nog på en omelett och smoothie till frukost. Mår rätt illa, är egentligen inte hungrig men måste få till rutinerna nu när man tränar. Jag ska sitta och plugga en timme och sen kör jag i gång med shred, 3 dagen idag!!

Fashion-strong-women-favim.com-272661_large
( Bild lånad från weheartit. )


Fin blogg du har, kolla gärna in min!
Kram :)

2013-03-03 · 15:44:42

Jättefin blogg! :)

2013-03-03 · 16:11:03

sv: tack, detsamma! :)

2013-03-03 · 18:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback