sätta ner foten och slå näven i bordet

 Jag förstår inte hur man kan vara så okänslig, jag vet vem DU är som sitter bakom skärmen & kommenterar min blogg och mina inlägg. Har du inge liv? DU sitter i precis samma sits som jag, blivit utkastad av ditt egna kött och blod, blivit sänkt pyskiskt osv och ändå sitter du & kommenterar saker som "drama queen" mm. Hur tänker du? Varför läser du ens min blogg & varför kmr du inte till mig i verkligheten, tycker sådant som detta exempel på människa har är ett vidrigt beetende. Att jag ens ödslar min energi på att skriva detta men faktum är att precis som denna människa finns det flera exemplar till som sitter bakom en skärm och trycker ner andra. Inte just här på min sida men sådant förekommer överallt, nätmobbning, näthat osv.. Det är inget jag accepterar och som sagt jag är emot all sorters mobbning och är så trött på sådant. Du/ni som håller på såhär borde skämmas, osäkra människor som måste trycka ner andra för att själva må bättre. Men min fråga, tror ni verkligen att du/ni vinner något på att sitta via en skärm och skriva skit saker till andra människor?! Jag har verkligen NOLL tolererans på erat beetende och här har de inte förekommit något grovt. Men om du/ni kan sitta här och skriva, var sitter  ni då mer och skriver någon annanstans??? Även om det är små saker som förekommer då och då ska man ändå sätta ner foten och slå näven i bordet, DE RÄCKER!  Åter till dig som suttit idag och kommenterat; jag har fakta och bevis på vem du är, kommer blocka din IP nästa gång något liknande förekommer + att jag kommer ta detta med dig som man säger face to face. 

 
 

 


 


 


 


Håller absolut med dig, det finns faktiskt en gräns..

2013-03-31 · 20:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback