Shame on me

Embedded image permalink


Shame on me, sitter här & kör sista minuten plugg med en hel del saker som bör vara klar innan midnatt eller morgon bitti. Gash har 3 prov denna vecka, observera JAG har klasskamrater.  Har inte ens börjat plugga på de, egentligen ganska enkla- det handlar om djur  och för min del så sätter sig sånt lätt på minnet.

Hursom helt super glad att ni kommenterar, kikar in här trots att det inte finns mycket att läsa- men studierna först som min mor lärt mig, haha. Aja tänkte slänga in i detta inlägg 5 saker om mig själv.. 

1. Jag är nog den sämsta på att svara på sms och på samtal, jag gillar inte mobiler. Så otroligt störiga och svåra att ha koll på. Jag var besatt av min phone förut men nu typ de värsta jag vet, haha. 

2. Jag är allergisk mot pälsdjur egentligen.. 

3. Jag gillar inte att äta
 
4. Min drömefter gymnasiet är att gå i skådespelarskolan "New York Film Academy" i Hollywood. 

5. Jag hatar att bada/ simma, speciellt med "skolan". Kom undan i grundskolan och hoppar över nu i gymnaiset dessa lektioner; Jag kan simma men jag och vatten funkar inte ihop om dvs inte är semester och vännerna vill dra till stranden. Men jag hatar  inte bara sjöatten utan även kranvatten dricker sällan de så nu vet ni. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback