Shred day 4 level 1



Har precis kört ett pass, men alltså detta går segt.. Jag vill så gärna se resultat men inget kommer med stress, ska bara köra i min takt och så kommer resultaten när dem kommer. Ska se om ytterligare med dieten för att ändra om, ska även få in mer löpning- Det är viktigt att kombinera! 

Till sommaren/ höstterminen har jag som sagt funderat på att hoppa in i något fridrotts lag, jag är ju trots allt en tävlings människa och att dessutom träna med andra kan göra mycket. Jag hör hemma på löparbanan, jag älskar att springa och vill så gärna komma tillbaka!!

Ibland vill jag bara ge upp allt och gömma mig under täcket, men BIG NO. Hur som helst nu blir det duschen och därefter ett stort glas vatten, en smoothie & en halv banan. 


Så fin blogg! Kram :)

2013-03-04 · 22:30:06

sv: Åh tack så mycket, detsamma! :)

2013-03-05 · 04:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback