@suuupeergirrrl



Hej du Anonym! Jag tog bort ETT inlägg & det var de som var postat sent igår men annars så behåller jag numera mina inlägg och varför jag tog bort inlägget var för att jag inte vill ha det. ;)

Annars då hööörrrni, bloggar på ny en ny portal & trivs än så länge! Men styr upp här med, lämnar er inte än, promis <3. 

Hur som helst, I`m so excited! Känns verkligen jätte skönt att jag har mina vänner som stöttar och tror på mig och mina crazy ideas! Under en veckas tid har jag hängt med i Elsas mode, en debut av Sofi Fahrman och de är den första boken i en triologi om Stockholms modevärld. Helt fast, levt inne i boken- Jag E. 

Nu ska jag duscha & sova, see ya tomorrow- @suuupergiiiirl


Hej sötis! :)
När ska du svara på frågestunden då? :* <3
KRAM!

2013-03-22 · 14:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback