Ta det med en nypa salt, snälla

Vad sexton håller jag på med? Här sitter jag svältaren, tränar tjejen, sjuklingen och äter en bulljävel.. ÅNGEST, är det nu jag ska ge bort bullen eller spy??? Ska jag skämmas, tala om för mig själv hur misslyckad jag är och vilket fetto jag är som äter en bulle? Ää tränar bort den sen, men lite extra fett på kroppen har väl ingen dött av? Så fort jag är frisk, antagligen på måndag då är det dags igen!!

"Men herregud E vad är det du sitter & skriver" - "Du måste ju vara sjuk" - "Men snälla unge"- "Hallå.." - "Totalt misslyckad"- " E förfan.." - "Så där får du inte skriva" 

// Jag är redbulliserad, flyr med undanflykter; Welcome to my life.. E



Är jag seriös eller inte? INGEN SOM VET... 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback