Hairday+ influensan

Tumblr_mj75orcdkl1rndsy5o1_500_large

Denna bild är från weheartit; Har nu länge funderat på hur jag ska göra med mitt hår & jag tror bilden talar för sig själv!! Snyggt, snyggt, snyggt och det enda jag skulle behöva göra är att först klippa håret och sen lägga i mer blondt.. 

Från hår till onsdag så har jag blivit jätte hängig och alla i min närhet har influensa, var av en hamnade på sjukhus med 40 grader feber, lixom 40?!?! Jag som inte alls har något bra imunförsvar och är sjuk hela tiden, hur ska jag fixa detta?? Dagen var iaf skön och funkade, nu vill jag så gärna ta en springrund och gymma men eftersom att jag har gått blivit dålig igen med hosta, halsont mm så känns de som ett dumt val.. Nåja får se hur jag gör.. puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback