HEJ TJA HEDJÅ

Nu är jag färdig med denna sida, känner att det inte finns något att hämta, något att utveckla, att finna eller att komma med. Jag sitter här i min ralph lauren in gosad i en filt & tar det lugnt. Under dem senaste dagarna har jag haft fullt upp, även öppnat en ny sida. Som sagt jag är långt ifrån den tjej som 2011 startade denna blogg och jag känner att jag är inte jag och att det inte finns någon gemenskap. Människor förändras och livet går vidare, nu kan ni istället följa mig vidare HÄÄÄR om ni så vill! LÅter djuuuupt, vill avsluta med att tacka er mina fina flera hundra läsare som kikat in här & kommenterat och läst varje dag! 

Jag kommer inte att stänga sidan, roligt att ha den kvar när man blir äldre, haha. Kram på er alla & som sagt ni finner mig häääääär istället. ♥

Ps. Skaffat ask, så ställ något om ni vill! http://ask.fm/Emiliasvarld

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback