2a april 2013.

Hej hej hej!
 
Intervjun gick galant, mannen jag pratade med var jätte trevlig och det var en lugn och bekväm miljö. Jag känner mig jätte nöjd och oavsett vad som händer så ska jag vara stolt över mig själv. Hatten av sa han till mig. Han ville veta om de som hänt i mitt liv & sådär.. jag var öppen och allt gick bra! Han erbjöd mig hjälp osv och sa att dem finns om de är något mm. Han ställde massa frågor och jag gav raka ärliga svar. Han berätta även att han trodde aldrig att jag kunde ha varit den tillbaka dragna, blyga tjejen osv haha. :D

Mycket har förändrats och jag känner att jag är på god väg tillbaka och det tyckte han också! Skönt att få bekräftelse att det verkligen är så att man är på bättringsväg, tvekar rätt ofta.. men folk som känner mig sedan en längre tid tillbaka och dem som vet om mitt förflutna och de som är idag och har följt min utvecklig ser hur många framsteg jag gjort vilket jag är otroligt glad över!
 
Från början var jag alltid den glada, spralliga, sportiga tjejen. Jag älskade att stå på scen, tävla, jag gick på talang skola och allt möjligt  men sen när jag öppnade ögonen och såg mitt liv och världen med egna ögon förändrades allt. Jag blev tillbaka dragen, tystare, blyg, höll allting inne och gick runt som en tickande bomb- hela jag förändrades.
 
Nu idag är jag den spralliga, öppna, pratglada tjejen som tar för mig. Jag kan idag redovisa inför andra utan problem och jag är helt annorlunda som person. Klart jag mår fortfarande dåligt och har de riktigt tufft, de kommer ta tid innan jag kan börja "leva" men som de ser ut idag så tror jag att jag kommer fortsätta på denna positiva bana och fortsätta kämpa. Det krävs otroligt mycket energi och styrka vilket inte många har men oavsett vad som händer nu så har jag åtminstone kämpat och gjort mitt bästa & de räknas åtminstone för mig. ;) 

Jag har även fått men av allt men jag är ingen suuuper heero och jag kan vara knepig, göra fel val och misstag, men jag är mänsklig. Dessutom jag är en tonåring, jag följer inte alla regler som finns och busar till det ibland, men samtidigt har jag alltid i baktanke konsekvenserna och jag vet följderna för saker som jag väljer att göra. 
 
Back to intervjun, som ni säkert redan har annat så handlar de om en jobbintervju men jag ser det inte som ett jobb utan mer som att bli en bra förebild och vän i alla lägen. Jag vill kunna inspirera, ge motivation och hjälpa andra att växa precis som jag gjort och även gör. Vad de är för jobb får ni gissa annars får ni veta de senare när svaret kommit, det är en hård konkurenss.. nästan 60 st har sökt & 8st blir "anställda" så får la se vad som händer. Men jag har finger crossed och väntar fram tills dess! 

Tumblr_md5pv2rhex1qc2mdmo1_500_large
 


Du är bäst gumman, du är en av dom jag ser upp till. Stark är du också! Min fina vän!! <3

2013-04-02 · 19:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback