All in..

U had me at hello.. 
 
Klockan är alldeles för mycket för mig, ska upp om några timmar för att gå på en intervju.. spännande va? ;) Har inte förberett mig något speciellt, jag menar jag går dit och är mig själv, svarar på frågorna och går sedan hem & tränar, haha. Har suttit i någon timme & sökt jobb, jag vet inte hur många jobb jag sökt nu i 3 månader, men tror att jag sökt fler än dem flesta i min ålder någonsin gjort!! 
 
Jag tänker inte ge mig, annars startar jag ett eget företag eller nått, vem vet vad som snurrar i mitt huvud?! ;) Hur som helst, har  nu även sökt arbeten utanför Sverige, jösses vad jag går all in.. Nu far tiden iväg & jag måste sova, min katt sitter här i mitt knä och väntar, natti se ya tomorrow. :D
 


Är inte det Amandas katt?

2013-04-02 · 10:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback