Dream car

My dream car, en vit porshe inrett med vit skin eller liknande med största högtalarna och en grym bas. Tänk en sommar dag med mina fina vänner, glider runt med grym musik och i en porshe som är min. L.O.V.E

Hehe tog upp detta eftersom jag idag satt framför ratten för första gången & dessutom körde för första gången. Var världens mes ibörjan och typ skrek första gången när bilen började rulla "Hjäääälp, gör något" haaha.. Men efter när jag prövat några gånger gick det galant! Rena naturbegåvningen, tänk om det var lika lätt att lära sig matematik som att lära sig att köra bil?! ;) Åå längtar tills jag lärt mig så bra att jag kan köra längre sträckor eller tills jag får ta körkort.. Jag har så bråttom med allting precis som alltid, men jösses nu vill jag bara kööööra!!! :D

Tumblr_mfi0l7rfx21s18ifjo1_500_large4f8db87c09b6021b08000037_large
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback