In Math, I use "Guess and Hope" method.

Denna morgon har varit strulig, vet inte vad jag har saker & har blivit sämre med förkylningen igen.. MEN solen skiner och det är jag glad över, man blir så glaaaad!

Sitter just nu i datasalen medans alla andra har lunch, idag är jag verkligen inte hungrig och orkar inte trycka i mig  något. Tankarna far runt och det finns massor att göra, streeess. Satt upp till ett natt med två inlämningar och den tredje gör jag idag istället, hehe. Fick även tillbaka ett Ma-prov som jag gjorde innan provet och kan lika bra elda upp det, ett fult F. Gaash så jävla enkel ma egentligen, lixom basik saker men har inte orkat engagera mig.. Jag använde förra terminen som rubriken lyder: In Math, I use "Guess and Hope" method.

Men denna termin ska jag verkligen göra mitt bästa, gå till skolan varje dag, plugga och planera!! Hur är det annars med er?

Avslutar med att säga, hoppas min plånbok ligger hemma på golvet och inte i någon okänds hand, finger crossed!

Tumblr_mkugk2nfry1r7ddj3o1_400_large



 


Snygga skor!

2013-04-09 · 13:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback