Sunny daaay

Hej!

Fin och solig lördag, jag är dock sjuk men ska snart pallra mig ut på promenad med vovven för vem annars ska göra det??;) Jag känner mig piggare idag men jag låter som jag vet inte vad och jag har feber osv men glad att jag ens orka stiga upp idag! Igår låg man bara i sägen framför PLL och jösses snart ikapp! :D Ska även ta en tripp intill centrum för att göra sällskap med handlingen även om jag absolut inte vill då man ALLTID ska träffa på någon man känner.. 

Annars då igår kväll blev jag riktigt besviken, människor är inte alltid dem som dem visar sig att vara ibörjan. Hur som så behöver jag endast människor i min närhet som jag själv trivs med och som jag vet inte utnyttjar en för stunden när de inte finns någon annan där för dem, suck.. ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback