Breakfast

 
Har precis duchat och ätit en super gooood frukost, egen gjord äggröra och till de äppelbitar och en egen gjord tjockare smoothie med blåbär, hallon och banan som både jag och min madre käkade ute i solen!! Sååå skööönt väder ute, vill aldrig gå in, hehe. 
 
Mamma skulle ut med vovven samtidigt som jag skulle ut på joggingturen så vi bestämde oss för att gå tillsammans, så vi powerwalkade istället 8km men det spelar ju ingen roll. Detta är verkligen den perfekta sportlovs veckan, SOL, +GRADER och TRÄNING!!!! Hann även knäppa några bilder på dem söta korna så delar dem i nästa inlägg. :) Nu ska jag sätta mig ute i solen och därefter plugga, städa och sen får vi se om jag åker iväg en sväng, Kram. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback