Nu är det magkänsla som gäller, stänger av min hjärnkapacitet.

 
Åå jag blir så smickrad och rörd, jag har verkligen världens gulligaste vänner, bloggläsare och människor omkring mig som skickar peppiga meddelanden, låtar, texter mm. Jag vet att jag inte är den perfektaste människan och har lätt att stänga ute människor som bryr sig och är även dålig på att höra av mig till mina vänner men ni ska veta att ni är värt mer än guld och jag tänker på varenda en av er varje dag och tackar så mycket!! Jag vet att ni ser detta, iaf dem flesta och det glädjer mig eftersom jag är bättre på att skriva än att prata. Älskar er! ♥
 
Jag är inne i en tuff period, när allting jag ser är mesta dels svart och jag gräver ner mig i sängen.. men det visar ju bara på att jag är mänsklig och kan må dåligt. Men det är viktigt att ta sig upp och ändå finna något slags ljus som kan ge en hopp. Jag vet att jag är stark men jag vet också att jag inte mår prima men nu har jag äntligen tagit tag i det ( efter dryga 4-5 år.. ) och jag känner mig redan bättre, men varje dag är en utmaning men jag tar dagarna som de kommer och gör allting i min takt. Det känns bra att jag äntligen öppnat ögona och ser att jag faktiskt har stöd, bara att det är jag som stängt ut det av rädsla.
 
Jag har precis skickat iväg en ansökan till ett filmbolag och ska nu plugga MA då jag har prov imorgon, inte min starkaste sida men jag jobbar mig uppåt som med allt annat. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback