Shine bright like the sun, wear my yellow sweater!

 
 Såg för någon dag sen att Kenza ( Kenzas.se )  bar sina neon gula tröja från Missguided- Jag har själv en likadan, som ni kan se på bilden. Dock så fick jag ärva den efter min mormor och vet inte var det kommer ifrån, men älskar den! Så bekväm och cool, tröjan sticker verkligen ut och roligt att kvinnan jag inspireras sjukt mycket av råkar ha en liknande tröja. Har fått förfrågan av många om jag vill sälja den, men tyvärr den är inte till salu! 
                              
Annars då sötnosar, haft en bra dag? Min dag har varit seg och har frusit mig igenom dagen.. Brrrr vad kallt det är ute!! Är inte något stort fan av snö och kyla om jag säger så, trodde när snön började smälta att den skulle försvinna men icke den lurades. Jag längtar till våren när jag kan byta bland alla mina vårjackor, ha tunnare skor och allt det där, även bära solglassögon vid solens underbara stålar och glida runt på stockholms gator och låta D-vitaminerna göra mig piggare!

Jag ska ju komma igång med träningen igen och försöka ta mig tillbaka som när jag var igång med både gymnastiken och fotbollen. I vår ska jag börja fridrotta, provade det för något år sen tillsammans  med en vän men annat kom tyvärr emellan. Men jag älskar att springa, träna och tävla så till våren planerar jag att hoppa in i någon bra klubb. Vet ni någon bra? KOMMENTERA. 
 
Ska börja nu på sportlovet med att gymma och löpa igen, känner mig verkligen peppad och ni vet SPORTlov, vad kan inte vara mer passande än att starta då?? 
 
 


Vardagsrummet i stan är dok 20årsgräns, Ace och noice (billig öl, och släpper in allt och alla bara man står först i kön), sen noize i örebro en gymnasieklubb den är kul!

2013-02-24 · 12:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback