Swea iland

                                                                                             Duuuuckface, förstora läpparna??? Kidding, never ever!!


Fick en fråga igår om varför jag tar bort mina inlägg? Det finns inget riktigt svar på det men jag "tröttnar".. Jag vet själv hur tråkigt det är att läsa en blogg som inte har något arkiv och speciellt för mina nya läsare. Men ska ändra på det, snart har jag sportlov då jag kommer ägna hel del åt bloggen, plåtningar, ny design mm.. Det är ju tråkigt när jag blir äldre och inte har något att titta tillbaka och jämnföra med!
 
Förövrigt så har jag haft Ma prov idag som gick ok, men ibland är jag allt riktigt korkad.. haha! Ska sluta leka snille och trixa med matte tal. Hade även idrott idag vilket var suuuper härligt eftersom jag inte tränat på ett tag då jag varit sjuk och mått väldigt dåligt psykiskt. Men känner mig piggare igen och har lite planer inför våren, så håller tummarna på att allt går igenom. Ska nu ta en vaaaarm dusch, fixa rummet, sätta på en ansiktsmask, skriva lite intressanta inlägg till er och även kika på något avsnitt av min favvo serie. Kramis! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback