1:a dagen på shred

 
Första träningspasset med Jillians shred level 1 är avklarad, gick helt okej- Jag menar de var ju första gången. Känns skönt nu efter, lite darrig i armarna men känslan nu efteråt är fantastisk!! Efter träningen hoppade jag in i duschen för att fördröja tiden, man ska ju helst äta en timme efter träningspasset. Har även börjat med balsam metoden, vilket innebär att man endast har balsam i håret när man duschar. Det ska vara mycket skonsamare och sliter mindre på håret.
 
Det är mycket träning och mycket nytt, som prova på saker men det är ju bara roligt! Jag har nu fått i mig en bra och näringsrik frukost och är på mitt andra stora glas vatten. 
 
Nu ska jag göra 2 biologi uppgifter & sen ut med vovven och fixa mig för dagen. Kram 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback