Bloggare+mobbning



Jag tycker det är så otroligt löjligt hur mycket uppmärksamhet vissa bloggare får för nada, jag anser att mobbning är något som man absolut inte ska blunda för men när vissa bloggare ständigt uppdaterar inlägg om hur mycket dem är emot mobbning och habla habla undrar jag hur dem tänker.. ?? Efter varje inlägg dem gör blir det fiasko, i kommentarerna, på instagram, fb och annanstans på internet trycker dem ner sina läsare och andra fd vänner. Ingen är perfekt men det sänds så fel signaler, dubbel moral. Jag blir äcklad, oavsett om man är famous eller inte skriv inte att ni är emot mobbning när ni inte kan stå för det. Det är bara pinsamt, jag tror inte heller att bloggvärlden kan förändra så jätte mycket all by their self eller ta bort mobbningen som dem ständigt snackar om. Jag läser ständigt långa texter om hur folk är emot det, hmm skriver man det för att själv verka bra bara? Jag tror inte på långa texter utan på action. Om jag skulle skriva att jag är emot mobbing, var gör det för skillnad? INGEN.  Folk måste börja agera på riktigt och inte bara skriva och prata om det, mer om detta tomorrow. 

Ps. Är så otroligt trött & har en bråkig huvudvärk så går nog till sängs, förlåt förlåt förlåt men imorgon kommer svaren upp på frågestunden istället. Natti



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback