CyberBully

Senare idag kommer det komma upp en story från en flicka som utsatts för  mobbning  hela livet, jag kommer ge mina åsikter och allt. Här kommer ett riktigt bra film tips, jag tycker ni alla ska ta och se denna och tänka efter.. 

Find out how words can hurt..



Jag har själv sett filmen, jag grät under filmen, den berör!


Sv: Tack så mycket, detsamma :)
Allt bra med dig ? :D

2013-03-02 · 10:28:21

sv: tack :)

2013-03-02 · 10:41:11

Sv; Tack, din med!

2013-03-02 · 11:57:05

Tycker filmen är sjukt bra, finns även filmen "Älska mig" som är en svensk film om en tjej som blir så pass mobbad att hon ställer sig på tågspåret :/ Har själv blivit mobbad sedan jag var 6 år och är det fortfarande nu när jag snart fyller 16. Inget kul alls och tycker själv att fler borde få upp ögonen för mobbningen! Kramisar Carro

Svar: ÅÅ den har inte jag sett, får ta och se den!! Åå nej, alltså dethär med mobbning är något som man verkligen måste ta tag i, det har gått för långt!! Du får jättegärna maila mig eller kommentera något inlägg här på min blogg och berätta din story om mobbningen!! Hoppas du får en fin dag, kram!
Emilia Larsson

2013-03-02 · 15:18:39

Åh gud ja, man gråter floder! Verkligen värd att se - dock ska man skippa sminket!

2013-03-02 · 21:35:18

Riktigt bra och berörande film, verkligen!
SV: Åh tack detsamma :)

2013-03-03 · 19:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback