Happy Satursuneastday

Hej readers, har en del för mig.. igår blev det partaajj med storasyster & grejer, somnade vid halv 2 haha. Trevligt var det tills jag kände att jag behövde ja ni vet må bättre.. Men dans, sång och en hel del prat, myyys! 
 
Idag vaknade jag med värkande leder, hela kroppen smärtar & ingen tablett får man ta för de skadar levern.. men den är redan skadad efter allt men försiktig ska man oavsett vara. Nästa vecka ska de bokas tid hos en speciall läkare, misstankar om att de är något reumatiskt?? Har gått med stela och smärtade leder sedan år men det har blivit värre på sistone, idag har varit rena mardrömmen. Ska även kolla resten av kroppen, har ju haft smärtor i nedre magen i månader och är ständigt trött och sjuk så dags att ta tag i det nu.. 

Idag är de påskafton och har lite planer, vad ska ni göra? GLAD PÅSK! 

46601_439603559454657_515739867_n_large



sv: Tack så mycket :D

2013-03-30 · 18:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback