Jag i ett nötskal



Alltså för att summera denna dag kort så har den varit riktigt go om man tar bort besöket hos tandis, snöstormen & onödiga tjurigheter från andras sidor. 


Let`s sätta fokus på de positiva nu; skolan hade bara en massa chill lektioner, fått 4 biobiljetter av blogg.se till en förhandsvisning på Croodarna imorgon- AWESOME! I samma veva fick jag ett samtal från ett arbete jag sökt, dem ville att jag skulle komma på intervju. Vi bokade en tid på tisdag nästa vecka kl. 17 och direkt efter vi lagt på så minns jag att jag hade bokat något annat den dagen- DM retros butikinvigning hade jag ju tack JA till.. lixom jag i ett nötskal, men ska ringa tillbaka imorgon och flytta på intervjun, hehe. 


Det är så nice, nu mot våren börjar det ske en del- en massa event att skutta runt på! Bla så kommer jag den 27 april befinna mig i Södermalm på Top model eventet med ett par vänner, ska ni dit? Kanske syns vi då, love to you all sweeties! <3



sv:gud vad fin du är!:)
vill du göra ett bloglovinbyte btw?:)

2013-03-19 · 22:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback