Mina val

 


Åter igen, jag är inte perfekt. Jag gör misstag, jag gör fel val & jag klantar till det. Precis som imorgon kommer jag göra val som kanske  kommer få konsekvenser, jag kommer prioritera fel och kommer att få ångra det. Men fortfarande jag är medveten om vad jag gör och om vad som kan ske, jag behöver lixom inte 10000 extra mammor som ska tala om för mig vad som är rätt och fel eller tala om för mig varför jag inte ska göra si eller så & tvärtom. Jag är medveten om att de bara är för att folk bryr sig, omtanke som det kallas. Jag vet att om jag ringer & avbokar intervjun så kanske jag inte får komma tillbaka men det kanske är lika bra? Att jag skolkar från skolan för att gå på ett mode event & köa 6 timmar för shopping, jaa då är det mitt val.  I mitt fall anser jag att jag är så pass mogen att jag kan stå för mina egna handlingar & jag kan ta hand om mig själv precis som jag gjort i mina 16 år. Shiiit vad trubbel hon ställer till sig.. MEN HERREGUD MITT LIV MINA VAL, LÅT MIG VARA!

Att hoppa över en halv dag från skolan för att ha lite roligt ( gå på mode event, köa & shoppa ) har väl ingen dött av?! Dessutom de är ingen vanne sak och inget som direkt kommer upprepas! Folk ska överdriva allting så mycket, men tar det bara chill så ska ni se att allt löser sig.

Jag uppmuntrar absolut ingen att göra som mig! Jag ville bara få ur mig detta, nu skypear jag med Jocke och någonannan haha och ska därefter träna, puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback