Så jäkla fräääänt



Så jäkla fränt, pratar med min saknade vän Marika som snart ska flytta tillbaka till Kalifornien, ta med mig! Vi har bestämt att träffas över en kaffe någon dag, känner mig till åldern, kaffe haha. Kopplar lixom kaffe till vuxna, "ska ut med vänninan på en kopp kaffe", haha frääänt. Åå ska fånga upp tid med mina saknade vänner, vet att jag mår så mycket bättre av att vara ute och umgås men endå stänger jag in mig... Blivit så folk skygg, en korridor med folk får mig nästan att spy, människor brevid mig på tåget gör mig rädd, nervös på någotvis och jag har aldrig varit sådan tidigare. Skärpning på mig alltså, dags att krypa ur mitt skal och socialicera mig!


Fin du är :)

2013-03-11 · 11:53:15

SÅ snygg blogg, vi har samma skjorta!
Ska vi göra bloglovinyte?
Kram

Svar: Hej, åå tack så mycket!! Jag hade gärna gjort det men är inte så haj på den sidan men i helgen ska jag se vad jag kan göra. Återkommer, kram.
Emilia Larsson

2013-03-11 · 16:07:30

snygg!

2013-03-11 · 18:55:12

Du har en jättefin blogg!

2013-03-11 · 18:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback