Svar del 1 i Q/A

1. Närmaste vän/vänner? Jocke, Anna, Minna, Julia & Bromwel.

2. Några syskon? Hur många? Jag har 2 st riktiga, en lillasyster & en storebror, men även 4 bonus..

3. Favoritsysselsättning? Blogga, skriva, träna mm

4. Fritidsaktivitet? Sedan när? Ingen just nu, men till hösten så blir det förmodligen fridrott.

5. Framtidsplaner/ utbildning/jobb? Acting school, studera till läkare/ veterinär? Jobba som volontär.. ( jag vet inte riktigt nu men något åt de hållen ). Jag vet även att jag inte kommer att stanna in Sweden.

 

6. Något du jobbar för att uppnå?Jag jobbar med att få upp betygen i skolan efter att ha missat nästan hela förra terminen och osv.. (Är godkänd i allt MEN satsar  högre nu när jag går i skolan). Egentligen så är det hur enkelt som helst, men i guess att de lata i mig kommit fram och allt vid sidan om tar så sjukt mycket energi och gör att jag inte orkar men ska fighta mig igenom det, come on! Jag jobbar även med att uppnå resultat i träningen..

7. Favoritmat/dryck?  Som säkert vet så gillar jag inte att äta MEN jag vet att de är ett måste mm.. Om jag måste välja så blir de nog vegetarisk tacos & dryck vitamin well.              

8. Favoritfärg/färger? Jag gillar alla färger, så det beror från dag till dag!

9. Musikstil/favorit grupp/artist/sång? Har en blandad stil, lyssnar allt från hårdrock till Thomas Di Leva, Miss Li, Caroline af Ugglas till mina idoler Pink & Britney Spears. Har även en för kärlek till Magnus Uggla, Bon jovi osv.. Haha så jag lyssnar typ på allt!

10. Något meningsfullt för dig? Mina djur, dem är allt för mig.

11. Vad är den viktigaste egenskapen en vän ska ha och vad är viktigast att en vän inte har för egenskap? Ärlighet är nog den viktigaste egenskapen hos en vän & viktigast att en vän inte har är falskhet.

12. Vilka bloggar läser du dagligen? Nickys.se, Kenzas.se & Nellieberntsson.se !

13. Vilka bloggar fastnar du för? Svår fråga, personligheten i bloggen, hur den skriver och lite vad den skriver om..?! ( Även bilderna gör så att man får intresse..)

14. Hur många unika har du? Frågor som denna och har du förlorat oskulden mm kommer jag inte svara på. Det är privat men jag kan säga att jag är nöjd men mina unika!  


Hoppas ni är njöda än så länge, fler svar på era fråger kommer upp under dagen och eventuellt imorgon?! NI är hur gryma som helst, puss. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback