Vad ska jag förvänta mig




Hemskt mycket hej, här sitter jag i soffan i min blåa mjukisdress stressad över livet men endå så la glá. Imorgon tänker jag sätta igång med träningen igen, har varit så förväntanfull blandad med ångest för att jag varit sjuk och inte kunnat följa schemat som jag ska, men shit happens, right? 

Denna helg blandad med sorg & ilska blev rätt bra endå, vad ska jag förvänta mig, nothing. Så mysigt att Minna var här även om jag var mycket på ett annat håll och humöret inte var på topp, men ska man tacka o vara glá när någon som själv gjort en talar om för en att dem inte vill ha en och hur misslyckad och störd man är? Det var tacken för allt. Men jaja life goes on, man ska inte fästa sig vid blodsband. Vet inte hur ska jag förhålla mig längre.. 

Ska spendera kvällen med plugg och avsnitt av bästa Grynet, tröttnar aldrig, förblir förebilden och idolen, haha. 





Bästa Grynet!!!

2013-03-11 · 11:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback