Wake up and go for a run

Härligt väder ute, ska ut & ta en jogging runda och därefter blir det någon go frukost att kläma i sig, ska börja skriva om träningen igen för jag vet att många tyckte de var roligt! :D 

Jag vill även tala om att det är bra att åsikter skapas och åsikter får alla ha, reaktioner är alltid kul. Men som sagt jag har alltiv varit emot mobbning och kommer aldrig stödja det, jag vet vad som är rätt och fel & det går jag efter. Sen vilka jag umgås med och inte har ej  med saken att göra, är dem trevliga mot mig är jag trevlig tillbaka. Men om jag märker av att ngn av mina vänner beter sig illa på något sett mot ngn annan så är det en självklarhet att man säger åt dem och står upp för sina åsikter och på vad som är rätt & fel. Sen om dem ogillar mig efter det, ja då får dem göra det. Och visst misstag gör alla men alla har vi ju ändå lärt oss sen barnspel hur man ska bete sig mot andra?! Inlägget nedanför, jag menar inge illa mot min klass eller ngn annan, utan jag menade att min uppfattning har ändrats och dem är trevliga men vissa saker går överstyr i min klass och det klart man blir förbannad och besviken när folk har varit en person och sedan efter ett tag ändrar om sig till någon helt annan och gör andra ledsna och utstötta. JAG ÄR EMOT MOBBNING OCH KOMMER ALDRIG STÖDJA DET! Och det är ju även så att alla går inte ihop och gillar inte varandra men man kan ändå visa RESPEKT, det är ju som att ha börjat om på dagis. SKÄMS. VISAR DU RESPEKT MOT MIG SÅ KAN DU FÖRVÄNTA DIG DET TILLBAKA.

Tumblr_mkc9i5178e1rdn748o1_500_large184528_464038993652392_1177615849_n_large



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback