Kommer inte flyga bland rosa moln




Just nu står väldigt många av mina vänner i skidbacken medans jag sitter här hemma med feber, hade gärnat stått i skidbacken nu med dem but i can´t..
 
Varje år intalar jag mig själv, " detta kommer bli mitt år", eller jag hoppas rättare sagt det, önskar. Men varje år har det verkligen skett brutala saker, hemska händelser. Under mina 16 år så har det varit både bra och dåligt, men jag har mest fokuserat på det dåliga- jag är personen som lätt fastnar i det negativa och låter tankarna snurra 24/7 och sliter ut mig själv mer än nödvändigt. Jag vet att min uppväxt varit tuff, men bland allt tuffa så har det även varit mycket bra, många fina minnen. Detta kommer inte bli ett år dansandes på rosor, dagarna kommer inte alltid rulla och jag kommer inte flyga bland rosa moln, det vet jag. 
 
Detta år kommer bli tufft men på ett annat sett om jämnför med alla andra, tidigare år har gått i samma spår men 2013 kommer jag leda och inte problemen. Detta kommer bli ett år där jag kommer använda mig av allt jag lärt mig från tidigare år och jag utvecklas ännu mer men på en ny bana och mot en ny riktning. Det kommer bli ett år med en ny start, reperation. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback